Dirección Assessoria Joan FontPlaça de l'Alcalde Xifré nº 15, 1º 2ª (08912 - Badalona, Barcelona)  - Teléfono Assessoria Joan Font93 399 62 66 | 619 738 146  - E-mail Assessoria Joan FontAquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.Facebook - Assessoria Joan Font

Servicios para PYMES - Assessoria Joan Font

Assessoria per a PYMES (Petita i mitjana empresa)

FISCAL-SOCIETATS

COMPTABLE, FISCAL, TRIBUTARI I MERCANTIL

  • Sota aquesta denominació es troba un grup de professionals altament qualificats amb la funció principal d'efectuar l'assessorament global en els àmbits Comptable, fiscal, tributari i mercantil, respecte de Societats Anònimes, Limitades, Cooperatives, societats agràries, fundacions i en general, tots aquells obligats a portar comptabilitat d'acord amb les normes del Codi de Comerç.
  • La part comptable se centra en l'anàlisi de la documentació rebuda, classificació i realització dels corresponents assentaments comptables amb la finalitat de confeccionar i presentar els corresponents llibres oficials i Comptes Anuals.
  • En l'àmbit fiscal engloba l'aplicació de la normativa legal vigent per a la liquidació i presentació per via telemàtica dels impostos (Declaracions periòdiques, IVA, Resums Anuals, declaracions informatives, declaracions censals així com la confecció d'informes i estratègies que permetin millorar la competitivitat de les empreses.
  • A l'espai tributari se centra en les relacions amb les administracions, entenent com a tal, la confecció de tot tipus de recursos i reclamacions, l'assistència en comprovacions i inspeccions, recursos davant el TEA.
  • L'assessorament mercantil s'ocupa de guiar l'empresa de la seva trajectòria, ja sigui en els moviments en l'accionariat de les empreses (Compra-venda de participacions) o en els canvis en la direcció de les mateixes (Cessament nomenaments d'administradors, renovacions de Consells d'Administració), La constitució o dissolució d'entitats, l'aplicació de canvis normatius que puguin afectar els Estatuts Socials.

CORREDORIA D'ASSEGURANCES

Li oferim una àmplia gamma d'assegurances:

  • Assegurances de vida.
  • Jubilació.
  • Amortització de préstecs.
  • Plans de Pensions.
  • Accidents.
  • Tot risc per a la llar.
  • Transports.
  • Responsabilitat civil:
    • General.
    • Construcció i obra pública.
    • Responsabilitat civil de maquinària.
    • Responsabilitat civil professional, decennal.
  • PIMES.
  • Tot risc construcció, Retirada carnet de conduir.
  • Comerç.
  • Comunitats.
  • Salut.
  • Incapacitat temporal, Assistència en viatge, Protecció jurídica.
  • Assistencia sanitària, Assegurançes de caça.
  • Embarcacions d'esbarjo.
  • Avaria de maquinària.
  • Lucre cessant.

Les empreses que contenen dades personals de tercers estan obligats, per llei (Llei Orgànica de Protecció de Dades) a:

• Protegir els fitxers en què aquestes dades estan emmagatzemades.
• Complir la normativa LOPD.
• Projecte de la directiva UE: Obligació de notificar a tercers la pèrdua o menyscapte de la protecció d'aquestes dades.

Li presentem una assegurança que analitzarà i remeiarà les vulnerabilitats internes i externes de sistema i, mitjançant un anàlisis previ d'aquests fitxers, li proposarà l'adequació del seu sistema a la normativa LOPD.

La realització d'un document de seguretat i el seu registre en l'agència, permetrà a la seva empresa tenir controlades possibles fugides i evitar sancions.

TREBALLEM AMB LES MILLORS COMPANYIES D'ASSEGURANCES:

allianz
arag
dkv
fiatc
generali
patria-hispana
reale
zurich

AUXILIARS EXTERNS

ASSISTÈNCIA PRESENCIAL PER A EMPRESES I EMPRESARIS

Desplaçament d'un o diversos dels nostres assessors a les seves oficines, durant un nombre d'hores setmanals o mensuals, prèviament fixades i amb una ocupació efectiva, segons les necessitats de l'empresa, que pot ser:

  • Emissió de Factures.
  • Control de compres (correlació albarans i factures).
  • Atenció telefònica i via fax.
  • Gestió de correus, paqueteria, enviaments i recepcions.
  • Redacció i elaboració de documents, habitualment en suport informàtic, com cartes, memoràndum, o fulls de càlcul.
  • Arxiu i documentació.
  • Entrada de dades des de suport paper a suport informàtic.
  • Mantenir arxius de control de pressupost d'inventari, control d'existències.
  • Ajudar en la coordinació de les processos administratius, com a presentació de pressupostos, administració de contractes i preparar programacions de treball.
  • Funcions de mecanografia, arxiu i registre, digitació i altres activitats relacionades.

ASSESSORIA LABORAL

ASSISTÈNCIA EN CONFLICTES I INSPECCIONS

  • Inscripció d'empreses a la Seguretat Social, amb obertura de codi de compte de cotització i representació de l'empresa davant la Tresoreria General de la Seguretat Social en relació amb el Sistema RED (Remissió Electrònica de Documents). Comunicació d'obertura de centres de treball i tramitació de llibres de visita.
  • Confecció i presentació d'ofertes de treball, assessorament sobre els diferents tipus de contractació, confecció i tramitació de contractes: altes, baixes i variació de dades dels treballadors a la Seguretat Social (sistema contr@ta).
  • Control i aplicació de les normes en matèria salarial i els seus diferents complements. Aplicació de convenis col·lectius. Confecció de nòmines i assegurances socials. Informació detallada sobre el càlcul de cost del personal, confecció de resums diaris i anuals de retencions de l'IRPF i expedició del corresponent certificat d'ingressos dels treballadors.
  • Tramitació d'altes i baixes dels treballadors tant per malaltia comuna, accident de treball o malaltia professional. Confecció i curs dels corresponents parts.
  • Assessorament sobre incidències relacionades amb els contractes de treball i les relacions laborals (modificació, suspensió, extinció).
  • Confecció de liquidacions i quitances.
  • Representació de l'empresa en actes de conciliació.
  • Assessorament sobre la Llei de Prevenció de Riscos Laborals.
  • Tramitació de bonificacions i subvencions, sol·licitud de tot tipus de prestacions en els diferents règims especials de la Seguretat Social (Autònoms, agrari, empleats de la llar, etc.).

Dirección Assessoria Joan Font

Plaça de l'Alcalde Xifré 15, 1º 2ª
(08912 - Badalona, Barcelona)

Teléfono Assessoria Joan Font

93 399 62 66
619 738 146

E-mail Assessoria Joan Font

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

- Facebook - Assessoria Joan Font

Utilitzem cookies
ASSESSORIA JOAN FONT S.L., utilitza "COOKIES" per garantir el correcte funcionament del nostre portal web, millorant la seguretat, per obtenir una eficàcia i una personalització superiors, per recollir dades estadístiques.
Marqui a "ACCEPTAR" per autoritzar el seu ús o "REBUTJAR" per rebutjar-les. En aquest cas ASSESSORIA JOAN FONT S.L. no pot garantir la plena funcionalitat de la pàgina. Podeu obtenir més informació a la nostra POLÍTICA DE COOKIES aquí o al peu de pàgina.